- Huisartsenpraktijk van den Berg -

 

Praktijk updates:

  • Herhaalservice: Als apotheekhoudende huisartspraktijk bieden we u de mogelijkheid uw medicatie te leveren via de herhaalservice.  Deze gratis service zorgt ervoor dat uw chronische medicijnen automatisch herhaald worden en op tijd voor u klaar staan. U hoeft dus zelf geen aanvraag meer te doen voor de chronische medicijnen, dat doen wij voor u. En we proberen alle verschillende medicijnen zoveel mogelijk synchroon te laten lopen. Om de 90 dagen staan de medicijnen voor u klaar. U krijgt van ons een mail als het klaar staat (mits het juiste mailadres bij ons bekend is), of het wordt bij u bezorgd, als dit is afgesproken met u. Sommige medicijnen mogen voor maximaal 30 dagen worden gebruikt. Deze zullen tussentijds geleverd worden. Er worden misschien ook medicijnen niet chronisch gebruikt. Deze kunt u indien nodig zelf nog aanvragen wanneer u ze tussentijds wilt hebben. Meer weten: klik hier Meedoen? Vul dan dit formulier in en stuur op naar  info@praktijkzwartsluis.nl  
  • Waarneemster in de praktijk: Per maart is Lara werkzaam als waarnemend huisarts binnen onze praktijk.  Zij neemt af en toe waar op woensdag of vrijdag.
  • Gewijzigd mailadres: Ons emailadres praktijkzwartsluis@ezorg.nl komt te vervallen. Vanaf nu kunt u ons bereiken via  info@praktijkzwartsluis.nl  De komende periode zal ons oude emailadres ook nog werken.
  • Fax: wij hebben geen faxadres meer, wilt u contact met de praktijk dan kan dit per email of telefoon
  • Ophalen medicatie: Medicatie kunt u dagelijks ophalen tussen 16:00 en 17:00'

  update: 18/11/2024  
Huisartsenpraktijk van den Berg
Sportlaan 10 8064 BS Zwartsluis

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.